Real Madrid je podle Brand Finance nejhodnotnější a nejsilnější fotbalovou značkou na světě
- Klub
- 18. července 2024
- 0 Komentářů
- Zbynek H.
Zpráva „Football 50 2024“ stanovuje hodnotu značky Realu Madrid na 1 685 milionů eur a skóre síly 96,3 ze 100.
Podle zprávy „Football 50 2024“, kterou zveřejnila poradenská společnost Brand Finance, je Real Madrid nejhodnotnější značkou fotbalových klubů a zároveň nejsilnější značkou na světě. Bílý balet zvýšil hodnotu své značky na 1 685 milionů eur a vede žebříček před Manchesterem City (1 611) a FC Barcelona (1 542).
Společnost Brand Finance ve své zprávě zdůrazňuje: „Návrat Realu Madrid na vrchol žebříčku zanechává jeden jednoduchý závěr: tento klub je skutečně nejlepší v oboru. Kromě výjimečných úspěchů na hřišti přinášejí klubu jeho komerční aktivity trvale významné příjmy a posilují vliv jeho globální značky.“
Nejsilnější fotbalová značka
Brand Finance určuje sílu značek také prostřednictvím ukazatelů, které hodnotí marketingové investice, hodnotu značky pro zainteresované strany a komerční výkonnost. V této části se Real Madrid vyšvihl na první místo se skóre 96,3 ze 100 a hodnocením značky AAA+, před Liverpool (93,7) a Manchester City (92,8).
Zbyněk je redaktorem webu Bilybalet.cz. Realu Madrid fandí 20 let, od střídání a skvělého výkonu San Ikera ve finále LM. Specializuje se na články o financích Los Blancos a Castillu. Je také otcem ligového dorostence a má tak blízko k mládežnickému fotbalu.
Zdroj: realmadrid.com