Adidas hlásí rekordní prodeje. Příchod Mbappého překonal všechna očekávání

Adidas hlásí rekordní prodeje. Příchod Mbappého překonal všechna očekávání
Kylian Mbappé a Florentino Pérez (zdroj: realmadrid.com)

Adidas, který letos v létě slaví triumfy díky velkým úspěchům národních týmů, které obléká, si už mne ruce nad Kylianem Mbappém v Realu Madrid.

Kylian Mbappé překonal všechny očekávání. Adidas se o počtu prodaných dresů ani dalších podrobnostech oficiálně nezmiňuje. Tanec čísel často patří do říše fantazie, ale podle zdrojů z klubu i Adidasu lze potvrdit, že dopad Mbappého na prodeje daleko přesahuje vše, co se dosud odehrálo, píše José Félix Díaz z deníku MARCA.

Přestup Judeho Bellinghama byl impozantní, ale jeho význam a postavení rostly s jeho přínosem pro hru a mírou vstřelených gólů, zatímco samotný příchod a prezentace Mbappého zvýšily efekt způsobený Angličanem pětinásobně.

Tváří v tvář online prodeji se zpožděním dodávek kvůli vysoké poptávce a nekonečným frontám kolem oficiálního obchodu Realu Madrid Adidas již předvídal, co se stane. Odpuštění madridistas bylo prostou záležitostí toho, že se Francouz objevil na Santiago Bernabéu.

Nový sponzor

Novináři uvádějí, že v nejbližších dnech představí královský klub nového sponzora. Jeden z mnoha, který přišel díky úspěchu, přítomnosti skvělých fotbalistů, kteří už v klubu byli, a díky přivedení Mbappého, který spolu s Viníciusem a Bellinghamem v současnosti přitahuje největší pozornost z obchodního hlediska.

Pravdou je, že jeho příchodu předčil očekávání klubu v čistě komerčním smyslu, ale to, co skutečně zaujalo, je reakce fanoušků na jeho samotnou přítomnost. Mbappé je již nyní jedním z nich, což bylo patrné během jeho prezentace i v prvních hodinách ve španělské metropoli. V šatně nebylo pochyb, ale fanoušci ukázali, že i oni zapomněli na události z minulosti.

Vztah Realu s Adidasem

Real Madrid obléká Adidas již mnoho let, přesněji řečeno je tomu tak nepřetržitě od roku 1998. Jedná se o dlouholeté manželství a pravdou je, že značka se třemi pruhy má jasno o své strategii, jejíž součástí je i tým Los Blancos.

V éře Ligy mistrů společně vyhráli všechny evropské poháry, kromě La Séptimy, a nyní, s vyhlídkou na rozloučení s německým národním týmem, se Real stal pro Adidas hlavním středobodem na klubové úrovni, což je pro sportovní značky důležitý prvek.

Sto milionů ročně, které bude Nike platit Německu, je částka, která se jen těžko vrátí, i když je pravda, že Adidas zaznamenal nejlepší možné léto díky úspěchům Španělska a Argentiny na EURO 2024, respektive Copa América. V kombinaci s triumfy Bílého baletu v La Lize a Lize mistrů a příchodem Mbappého, stejně jako hráčů, kteří už jsou v madridské šatně, zaplavily dresy Adidas všechny kouty světa.

Částka 120 milionů eur, kterou Real Madrid dostává od svého technického sponzora, je dobrou a výhodnou dohodou pro obě strany. Zaručuje zviditelnění na trhu, profesionální služby a bohatou odměnu. Bayern, Juventus, Manchester United nebo Arsenal jsou některé z dalších fotbalových velmocí, které mají smlouvu s německou společností.

Rekordní prodeje

Jak už to u velkých úspěchů, zejména reprezentačních, bývá, červené dresy Španělska zmizely z pultů. Postupně se do obchodů vrátí, ale mistrovství Evropy způsobilo, že zásoby dresů, který se stal ikonou nejen ve Španělsku, došly. V jeho prodeji se bude pokračovat, dokud se neobjeví nový, který už je určen pro mistrovství světa ve Spojených státech, Kanadě a Mexiku. Rekordní prodeje. Tohle je chvíle Adidasu. O tom není pochyb.

Úspěchy klubů se amortizují skrze nové dresy, a když se k tomu přidá vliv Mbappého, prodeje se zvýší pětinásobně. Oficiální čísla se médiím nikdy neposkytují, ale mluví se o čtyřech milionech dresů za sezonu. Tento výpočet se velmi blíží realitě.

Před několika měsíci Manuel Chacón, ředitel ochrany značky Adidas, na fóru konaném v Barceloně prozradil, že návštěvnost obchodu Adidas na Gran Vía v Madridu se ve dnech zápasů na Bernabéu zvyšuje o 76 procent.

V den, kdy Los Blancos hrají zápas na domácím hřišti, se prodej dresů zvýší o 73 procent. Nyní se ukáže, jakých výsledků dosáhne nový obchod otevřený na modernizovaném madridském stadionu.

Na individuální úrovni patří mezi největší hvězdy, které hrají ve výstroji Adidas a jsou tvářemi této značky, Bellingham, Lamine Yamal, Leo Messi, Pedri, Karim Benzema, Florian Wirtz, João Félix, Rafael Leão nebo Julián Álvarez.

Zbyněk je redaktorem webu Bilybalet.cz. Realu Madrid fandí 20 let, od střídání a skvělého výkonu San Ikera ve finále LM. Specializuje se na články o financích Los Blancos a Castillu. Je také otcem ligového dorostence a má tak blízko k mládežnickému fotbalu.


Zdroj: marca.com

Přidat komentář

Související články

Florentino o Zlatém míči: Chápe někdo, že existují novináři, kteří nedají Viníciusovi ani jeden hlas?
Klub

Florentino o Zlatém míči: Chápe někdo, že existují novináři, kteří nedají Viníciusovi ani jeden hlas?

Florentino Pérez přednesl projev, kterým zahájil valnou hromadu socios. Jak už v týdnu avizovalo Chiringuito, prezident Realu Madrid se na ní…
Aféra Sky Bar: společnost bez zkušeností a kapitálu, neuhrazené platby, milionové dluhy…..
Klub

Aféra Sky Bar: společnost bez zkušeností a kapitálu, neuhrazené platby, milionové dluhy…..

Královská rodina, oběť celé situace, hledá alternativy, jak problém co nejdříve vyřešit a otevřít svůj „klenot v koruně“. Sky Bar…
„Megaestructuras: Bernabéu 21. století“, premiéra 4. prosince na Disney+ a National Geographic
Klub

„Megaestructuras: Bernabéu 21. století“, premiéra 4. prosince na Disney+ a National Geographic

Disney+ a National Geographic uvedou 4. prosince premiéru dokumentu „Megaestructuras: el Bernabéu del siglo XXI“, který krok za krokem popisuje…
Relevo: Real Madrid uvažuje o zahájení Valdebebas Tour
Klub

Relevo: Real Madrid uvažuje o zahájení Valdebebas Tour

Klub zvažuje, že v blízké budoucnosti vytvoří novou atrakci. Relevo připomíná, že hlavním zájmem šéfů Realu Madrid není jen fotbal,…